Gå til hovedindholdet
Aula_close Layer 1

Valg til skolebestyrelsen 2024

Valg til Skolebestyrelsen

Vil du have aktiv indflydelse på dit barns skolegang?

Der er midtvejsvalg til Forbundsskolens skolebestyrelsen, og vi mangler lige dig!

I skolebestyrelsen mangler vi pr. 1. august 2024,  3 forældrerepræsentanter og 1-2 suppleanter for, at bestyrelsen er fuldtallig. Så kunne du tænke dig at være en aktiv del af de beslutninger, der tages omkring dit barns skolegang og hverdag, så har du chancen nu.

Ønsker du, at opstille som kandidat til skolebestyrelsen, skal dette ske skriftligt til skolens ledelse på lineu@kolding.dk senest 12. april 2024 kl. 12.00. Ønsker du mere information omkring skolebestyrelsesarbejdet, er du altid velkommen til at ringe til skoleleder Line Neuber på 7979 8338.

Liste over alle valgberettigede er tilgængelig på skolens kontor. Fremgår man ikke af listen, men ønsker man at blive valgt til bestyrelsen, skal man rette henvendelse til skolens nuværende bestyrelsesformand, Chalotte Fagan, på cfag@ucsyd.dk med anmodning om optagelse på listen senest 9. marts 2024.

Da Forbundsskolen som bekendt består af både almen- og specialklasser, har bestyrelsen et stort ønske om, at begge børnegrupper er repræsenteret. Det er vigtigt, at synspunkter fra begge afdelinger tages i betragtning, når der skal tages beslutninger.

Vi håber meget på at høre fra dig!

Line Neuber